FAQ

- Dlaczego musze potwierdzać zakup
Ze względu na małe ilości produktów i szybką ich zbywalność każdy zakup w sklepie online należy potwierdzić w salonie stacjonarnym, przed dokonaniem płatności. Może się zdarzyć, że dany towar został kupiony stacjonarnie chwilę wcześniej a nie zdążono zdjąć go ze stanu magazynowego. 


-  Jaki sposób płatności dostępny jest po dokonaniu zakupu?

Płatność za złożone zamówienie jest możliwa przelewem na konto. Jest także możliwość odbioru własnego, czyli po dokonaniu zakupów, można odebrać zamówienie w sklepie Patrizia Pepe w
Renomie, w czasie nie dłuższym niż 2 dni.


- Nie odebrałem/łam paczki, która została już odesłana do nadawcy. Co zrobić?
Jeśli klient nie odbierze przesyłki zostaje ona zwrócona do sklepu, a nabywca zostanie obciążony kosztami zwrotu lub ponownymi kosztami przesyłki.


 - Jak i gdzie mogę odebrać zamówienie?

Zamówienie można odebrać (po wybraniu opcji odbioru osobistego) stacjonarnie w salonie Patrizia Pepe we Wrocławiu w CH Renoma lub poprzez przesyłkę kurierem na podany w zamówieniu
adres.


- Jak długo muszę czekać na zamówienie?

Dostawa realizowana jest niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na konto i w przypadku dostawy przez firmę kurierską zajmie nie dłużej niż 5 dni roboczych (chyba, że następuje w okresach specjalnych np. Święta Bożego Narodzenia – wtedy termin dostawy potwierdzany będzie indywidualnie po sprawdzeniu możliwości firmy kurierskiej).  Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku . Wszystkie zamówienia z soboty i niedzieli realizowane będą w poniedziałek.


- Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt dostawy kurierem DPD to 20 zł przelew, 30 zł pobranie. 


- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście, wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję przy zamówieniu i wpisać dane.


- Czy mogę śledzić stan mojego zamówienia?

Tak, Klient informowany jest na bieżąco o statusie swojego zamówienia. Po wysyłce otrzymuje mailowo numer przesyłki, którą można monitorować na stronie przewoźnika. 


- Jak dokonać zwrotu?

Klient może zwrócić go stacjonarnie w salonie Patrizia Pepe we Wrocławiu, w Renomie lub wysłać towar na adres sklepu na koszt kupującego. Artykuły muszą znajdować się w niezmienionym stanie i posiadać odpowiadający im paragon, oryginalne metki oraz nienaruszone specjalne zabezpieczenie.

Kupujący jest zobowiązany do zwrotu otrzymanego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Należy wypełnić formularz zwrotu dostępny w Regulaminie na stronie www.patrizia.com.pl oraz dołączyć go do odsyłanej paczki. Sklep dokona zwrotu kwoty pieniężnej równej wartości towaru w maksymalnym terminie 14 dni od daty otrzymania towaru i stwierdzeniu, że jest on w stanie nienaruszonym. Zwrot pieniędzy nastąpi przelewem, na wskazane przez Klienta konto bankowe.


- Kto ponosi koszty za zwrotu przesyłki?

Koszty zwrotu pokrywa kupujący.


- Czy istnieje możliwość zwrotu towarów sprowadzonych na życzenie?

Gdy sklep zamawia towar z Włoch na specjalne życzenie klienta, nie ma możliwość jego zwrotu.


-  Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Takie zamówienia ustalane są indywidualnie po wcześniejszym, bezpośrednim (mailowym lub telefonicznym) kontakcie ze sklepem stacjonarnym.


- Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Patrizia Pepe to włoska firma, ubrania są oznaczone włoską rozmiarówką. W przypadku butów, rozmiarówka jest standardowa, jednak kozaki i botki często wypadają o rozmiar większe.
Włoskie rozmiary wypadają następująco:


- W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?

jaka jest procedura? 


Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu (paragon fiskalny/faktura). Zakupiony towar można reklamować do dwóch lat od daty zakupu. Można tego dokonać stacjonarnie w salonie
Patrizia Pepe w Renomie lub wysłać pocztą na adres salonu. Wraz z reklamowanym produktem należy wysłać dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny (do pobrania na stronie ). Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni. 


W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na

nowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu braku), zwrócimy wszelkie poniesione przez

Klienta koszty transakcji lub zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru